CD's

Gezinus Veldman, Vleugel

Hoe heilig is Zijn Naam UITVERKOCHT

Bert Roest, Orgel
    Anja van der Maten, hobo                                                                                                                                         Klaas Jan Mulder, vleugel

'k Sla d'ogen naar 't gebergte heen

Dinant Struik, Dirigent
    Bert Roest en Pieter Heykoop, Orgel
    Bert Roest, Vleugel
    Wilhelm Groenendijk, Trompet

'k Zal gedenken... UITVERKOCHT

Bert Roest, Organist

Een cd met alleen psalmen. Opgemomen in de Grote Kerk van Dordrecht.

Nu te bestellen voor € 10,00 excl. verzendkosten.

Accepteren

Google Analytics

Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor het verwerken van de informatie door Google op de wijze en voor de doeleinden zoals hiervoor omschreven.